FAQ

Vi har samlet de mest stillede spørgmål, samt de anvisninger du har mest brug for. Du kan i FAQ menuen finde hurtigere frem til det du leder efter.

Husk du altid er velkommen til at ringe til os på 61 69 14 17, hvis du mangler svar på noget, som du ikke kan finde her.

Kontakt

Hvordan kommer jeg i kontakt med Goodcoffee?

Goodcoffee kan kontaktes på kontakt@goodcoffee.dk eller på tlf.: 61 69 14 17.
Åbningstider: Man - Tor: 9.00 - 17.00 & Fre: 9.00 - 15.00

Ordre

Hvornår får jeg min pakke?

Du vil modtage dine varer indenfor 1-3 hverdage. Hos Goodcoffee går vi op i at give dig den bedste service og derfor også en hurtig levering.

Kan jeg følge min ordre/pakke?

Når du handler på Goodcoffee.dk, så modtager du en forsendelsesbekræftelse på mail, når din pakke afsendes fra vores lager. Følg linket i denne mail kan du følge din pakke og se hvor i landet den befinder sig.

Kan jeg lave ændringer i min ordre eller annullere den helt?

Du kan ikke lave manuelle ændringer eller annullere din ordre på egen hånd. Men inden du har modtaget en forsendelsesbekræftelse, så kan du kontakte Goodcoffee’s kundeservice på kontakt@goodcoffee.dk eller ringe på 6169 1417 og så hjælper vi dig.

Hvordan returnerer jeg min ordre?

Hos Goodcoffee har du 14 dages fortrydelsesret/returret, fra varen er leveret. Fortryder du købet, skal du for egen regning sende varen retur til Goodcoffee IVS, Bakkefaldet 34, 2840 Holte. OBS! Fortrydelsesretten gælder ikke kaffekapsler, kaffe eller andre varer, der hører under kategorien ‘fødevarer’. Er varen beskadiget ved modtagelse, så gælder reklamationsretten og du bedes kontakte os.

Hvordan betaler jeg?

Hele ‘checkout-processen’ er delt op i 4 skridt.

  1. Kundeinformation, hvor du angiver dine informationer.
  2. Forsendelsesmetode, hvor du angiver, hvordan du ønsker din pakke bliver sendt til dig.
  3. Betaling, hvor du angiver hvordan du vil betale.
  4. Godkendelse af ordre, hvor du ser din ordre igennem og tjekker alle informationer er korrekte - Først når 4 skridt er godkendt er din ordre gennemført.

Vi tager VISA/Dankort, VISA, VisaElectron, MasterCard, MasterCard Debit og Meastro hos Goodcoffee. Husk alle transaktioner er krypterede og sikre, og dine kortoplysninger vil aldrig blive gemt.

Hvordan bruger jeg min rabatkode hos Goodcoffee?

Hvis du har en rabatkode eller kupon, skal det tilføjes ved “checkout” i feltet ‘Rabatkode’ og vil derefter automatisk blive medregnet.

Hvis den ikke virker vil den indikerer, hvad der gik galt. Det kan evt. være at rabatkoden er udløbet eller måske virker den kun ved et mindste køb på 500 kr. eller andet. Men husk hvis du har en flyer, kupon eller andet med rabatkode på, så vil der være indikeret, hvor længe den virker, samt andre detaljer, der kan have en effekt på brug af koden.

Nespresso® - Knap- og kopstørrelse indstilling

Hvordan indstiller jeg knapper og kopstørrelser på min Nespresso® maskine?